"Yalnızlık Sensizliktir" okur yorumları


"Yalnızlık Sensizliktir" kitabını çoğu satırın altını çizerek okudum. Bu kadar çok kitap çizdiğimi hatırlamıyorum. Çok etkilendim.

Aslı Karamanlı

*

Muhteşem, beni bundan daha iyi anlatan bir kitap olmadı bu güne kadar.

Hasan Delice

*

Bu yalnızlık hepimizin.

Elif M. Kara


*

İlk kez bir kitabı okurken gözyaşlarımı tutamadım. Aşk ve yalnızlık bu kadar mı içten anlatılır?
Tebrikler.

Nahide Osmanlıbey

*

Adem Özbay'ı zaten takip ediyorum. Bu kitap tüm yazdıklarının üstünde olmuş.

Kemal Yolcu

*

Tebrikler, teşekkürler. Yalnızlığımı sevmeye başladım.

Nermin Koç

*

Okumalı, okutmalı. Tüm yalnızlar için bir başucu kitabı.

Gül Erdem

*

Yorumlarınızı yan taraftaki iletişim kutusundan yapabilirsiniz. Buraya eklenecektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder